نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سازمان آموزش و پرورش برگزارشد

یزدفردا "نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس با حضور نمایندگان تشکل های دانش آموزی در سازمان آموزش و پرورش استان برگزار شد.

دراین جلسه که نمایندگان بسیج دانش آموزی ، فرهنگیان ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سازمان دانش آموزی ، دفتر حفظ آثار و معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی 1 و2 یزد برگزار شد ، معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان بر ضرورت برنامه ریزی مناسب به منظور برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس تأکید کرد.
حمید رستگاری بر تدارک برنامه هایی که انتقال دهنده فرهنگ و ارزشهای دوران دفاع مقدس است تأکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است که دانش آموزان ما شرکت در برنامه هایی که تدارک می شود با دوران دفاع مقدس و فداکاری و جانفشانی رزمندگان اسلام آشنا شود .
در ادامه این نشست از برگزاری همایش حماسه ماندگار، بصدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس ، برپایی نمایشگاه ، حضور سازمان یافته دانش آموزان در نماز جمعه ، تجدید میثاق دانش آموزان با شهدا، برگزاری مسابقه مقاله نویسی ، موضوع دفاع مقدس بعنوان برنامه های پیشنهادی هفته دفاع در مدارس یاد شد.

یزدفردا






  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا